NY DAG NYTT BRYLLUP- YO HO



HEI BLOGGEN




Dagen startet med at jeg stod opp, ekstremt trøtt og ville bare legge meg. Vi planla at vi skulle stå opp klokken 8,men noen visse i leiligheten som sa vi skulle stå opp da gjorde ikke det. Så derfor var jeg trøtt selv om jeg stod opp sånn 8:30.

ISALINA BLANSERER BRUSFLASKER









Det var meningen at jeg skulle på jobb klokken 12:00 i dag, men når jeg kom der så var det ingen som tok meg i mot og jeg leitet etter de jeg skulle jobbe med. Etter jeg hadde leitet så jeg på timeplanen som ble skiftet dagen før og der trodde jeg det stod 12 om natten til klokken 02:30. Så jeg endte opp med og gå hjem og var sykt sint over at jeg kunne ta feil av tiden. Siden jeg ikke begynte før om sånn lenge planla jeg og gå på butikken og handle med Jan og slappe av.

Så kom Isalina og ringte på døren noe heftig og jeg løp ned trappen og åpnet døren. Jeg skulle søren med begynt klokken 12 og jeg stresset som faen og måtte løpe heftig til jobb. Jeg kom på jobb og måtte unnskylde meg veldig mye for at jeg misforstod og at jeg kom for seint.

Det gikk fint siden jeg jobbet med en sykt hyggelig fyr som lærte med veldig mye og så over det at jeg kom forseint. Det jeg gjorde på kjøkkenet var og lage mat til bryllup og lå opp mat til bryllypet . Resten av dagen hjalp jeg Mathea med steam buns og hang litt i konditor delen siden det ikke var stort å gjøre. Vi vasket ferdig stasjonen og fikk gå klokken 22:00.


Quote off the day: aldri tenk positivt - Fredrik Winsents Rasmussen

BLOGGES: FREDRIK

              



Kommentarer

Populære innlegg