En chill arbeidsdag


HEI BLOGGEN 

I dag startet dagen med mye søvn og våknet av at Isalina og Mathea var på vei ut til å trene og bade. Jeg stod opp og skulle finne meg noe å spise, men vi hadde ikke så veldig mye,  så ente opp med å spise litt chips (sykt sunn livsstil) 


Når Isalina og Mathea kom hjem,  slappet vi litt av og lå oss i hver vår seng . Etter det gjorde vi oss klar til å dra på jobb. 



Når jeg kom på jobb, jobbet jeg med en som het Aoife på sandwich stasjonen. Meg og Isalina hadde byttet stasjoner, så nå jobber jeg på sandwich og Isalina med brylluper og med restauranten. Når jeg kom var det ikke så mye og gjøre så jeg kuttet noe opp som vi trengte. Når det kom bestillinger viste hun meg hvordan jeg skulle lage vær type sandwich så nå kan jeg nesten lage alle typer og vet hvordan hele sandwich stasjonen fungerer. 

Når klokken ble 5 lagde vi oss noe å spise , da lagde en kylling faita i min egen stil. Lunsjen gikk fort og når jeg kom opp igjen lagde jeg litt sandwich på egen hånd og kuttet opp litt mere grønnsaker. 

Når det ikke var noe å gjøre igjen begynte jeg og snakke mye med Aoife som er veldig hyggelig, jeg hjalp også Mathea på konditoriet. Vi fikk gå tidligere hjem siden det ikke var noe å gjøre og alt var vasket på stasjonen min. 

Når vi kom hjem chillet vi litt og hadde en hyggelig tid. 

Blogges Fredrik 

Kommentarer

Populære innlegg